niedziela, 17 maja 2015

My Must Have

Witam wszystkich :)
Dzisiaj post o moich trzech ostatnio ulubionych kosmetykach. Jest to tusz do rzęs, pomadka do ust i lakier do paznokci.
Tusz Maybelline Lash Sensational- Idealny do takich rzęs jak moje, czyli nie długie i bardzo jasne. Znakomicie wydłuża, podkreśla i maluje nawet najkrótsze rzęsy :) Do tego ma bardzo intensywny czarny kolor. Jak najbardziej polecam!
Pomadka BEBEAUTY- A raczej lakier do ust. Intensywny kolor, idealne pokrycie. :)   Modny, neonowy róż.
Lakier do paznokci My Secret- Chalky Matt. Piękny pastelowy fiolet, w macie. Długo szukałam idealnego odcienia i w końcu znalazłam. Bardzo dobrze kryje już po dwóch warstwach.
W mojej kosmetyczce te trzy produkty to teraz Must Have. 









3 komentarze:

  1. Piękny kolor lakieru <3
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, idealny na wiosnę :P zapraszam na mojego bloga o paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków, ale zaciekawił mnie tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń