niedziela, 5 kwietnia 2015

Blue jeans& white shirt

W dzisiejszej stylizacji dominuje biała, zwiewna koszula i kobaltowe rurki. Do tego czarne dodatki w postaci balerinek i torebki z elementami pikowania. Pogoda nie dopisuje, więc musiałam założyć płaszczyk. Długi, granatowy, z dwoma rzędami guzików.
Biała koszula jest moim must have. W mojej szafie zawsze znajdzie miejsce. Pasuje do wszystkiego. Od stylizacji bardziej eleganckich, po luźne, codzienne. Moim zdaniem każda dziewczyna powinna taką posiadać. 
Życzę Wam wszystkim radosnych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w rodzinnym gronie :)
Zapraszam do oglądania zdjęć.
















Koszula - House

12 komentarzy:

  1. Świetny blog i zdjęcia,serio! ;)
    ja zapraszam do siebie,dopiero zaczynam i będę wdzięczna za zajrzenie do mnie i zostawienie jakiegoś komentarza ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! Uwielbiam takie koszule !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw. Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pół Ostrowi wygląda identycznie jak Ty :) Pewnie widzą na Twoim blogu i się inspirują :)
    A nie... po prostu w House ubiera się co druga Ostrowianka! Tak bardzo STYLOWO! Ba-dum tsss!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, polecisz mi sklep, w którym mogę kupić czarną torebkę, średnio elegancką, wielkość A4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz poszukać. w wielu sklepach można dostać taką torebkę, zależy co się komu podoba :)

      Usuń
  6. a nie pomyślałaś, żeby wykorzystywać do swoich stylizacji ubrania ze sklepu Lidl? Myślę, że idealnie by się komponowały obok ubrań znanych marek takich jak house czy cropp :). Moja drobna, osobista sugestia,:)pozdrawiam serdecznie ;)

    P.S
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik do odstawki, psuje wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś w ogóle do mnie nie przemawiasz, zero polotu w tym Twoim ubieraniu. Wybacz, ale jestem na nie, aby kimś się inspirować trzeba wyróżniać się z tłumu, a Ty niestety wyglądasz jak pierwsza lepsza dziewczyna, którą mija się na ulicy :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszula!!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń