czwartek, 21 maja 2015

Sportowo - Mazury


Witajcie kochani,
dzisiejszy look to połączenie jeansowych rurek z przeszyciami, ze sportowymi butami i neonową kurtką. Do tego lekka koszulka z nadrukiem. Dobrze wiecie, że najlepiej czuje się w eleganckich stylizacjach, koszulach itp. Ale odnajduję się również i w takiej odsłonie. :) 
Dobrze się bawiłam robiąc te zdjęcia. Towarzyszyli mi znajomi, z którymi wybrałam się tego dnia na Mazury. Kierunek Pisz :) Było dosyć chłodno, więc moja kurtka była idealna na taką pogodę. Zapraszam do oglądania wyników sesji ;)























Koszulka - Ginatricot
Spodnie - H&M
Buty - Nike
Kurtka - Cropp
Okulary - Cropp

4 komentarze:

  1. Śliczne włosy :)

    Zapraszam do mnie, http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super nike !!!! Co to za model ? Czy Ty jesteś sneakerheadem ? Który rocznik ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez komentarza. Kolejny "zwyklak".

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ta stylizacja, bo nie widzę?

    OdpowiedzUsuń