wtorek, 28 kwietnia 2015

High waist

Hej wszystkim :)
Wykorzystałam słoneczny i ciepły dzień na zrobienie paru fotek. Stylizacja jest bardzo letnia. Szorty z wysokim stanem i krótki top, w połączeniu z takimi dodatkami stanowią idealny, wakacyjny look.
Jestem tegoroczną maturzystką, więc w piątek miałam zakończenie roku. Teraz czeka mnie "tylko" matura...
Nie przedłużając, zapraszam do oglądania i komentowania :)





























Szorty - Cropp
Top - H&M
Marynarka - Next
Okulary - Cropp
Buty - House
Torebka - House

5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych spodenkach!!!! <3. Super, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, prosta stylizacja. :) Już typowo letnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, słonecznie, niech tylko pogoda zostanie ciepła ;) Pozdrawiam i zapraszam
    CCC Online

    OdpowiedzUsuń
  4. crop-top + wysoki stan - strzał w 10 :))

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń