środa, 15 kwietnia 2015

Forever pink


Witajcie,
Długo mnie nie było, więc postaram się nadrobić zaległości. Postanowiłam, że dzisiaj zrobię zdjęcia do nowego posta. Jak na złość zaczął padać deszcz :( Jednak nie zraziło mnie to :) Dzięki parasolce udało się pokonać brzydką pogodę :) 
Dzisiejszy look wg mnie jest w pełni sportowy. Przecierane rurki, trampki, koszulka i kurtka. A w tym wszystkim jeden z moich ulubionych kolorów- neonowy róż :) 
Zapraszam do oglądania i komentowania :)













Koszulka - Top Secret
Kurtka - Cropp
Parasolka - Cropp

8 komentarzy:

  1. Dobra stylówa, podoba mnie się Twój look :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ja również kocham neonowy róż! i to jak :)
    Wyglądasz ślicznie!

    buźki!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest stylizacja... To jest zwykłe wrzucenie na siebie ubrań. Patrząc na Ciebie nie widać, że masz jakiekolwiek pojęcie o stylu, bo dominuje przeciętność. Jeśli uważasz, że blog to coś dla Ciebie to zrób coś z tym, bo na razie kiepsko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra. Ktoś ma tu rację. Tego nie można nazwać stylizacją. To nic innego jak przeciętny ubiór każdej nastolatki uczęszczającej do gimnazjum.. w sumie tak jak i reszta Twoich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz ładne loczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz zlikwidowali house'a to gdzie Ty dziecino ubierać się będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurteczka;) super masz loczki:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń