sobota, 20 czerwca 2015

Pielęgnacja włosów


Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć trochę o pielęgnacji moich włosów. :)
Wbrew pozorom z moimi lokami nie ma dużej pracy. Wystarczy umyć, rozczesać grubym grzebieniem i poczekać aż same wyschną. Wtedy wyglądają najlepiej. 
Kiedyś bardzo nie lubiłam moich włosów. Chciałam mieć proste :) Nie na darmo mówi się, że chce się tego, czego się nie ma :D W końcu przyzwyczaiłam się do loków, wręcz je polubiłam. Myślę, że są moim ogromnym atutem :) 
Pokażę Wam jakich kosmetyków używam i co pomaga moim włosom być w dobrej kondycji :)


grzebień - Rossmann



szampon podkręcający loki - sklep fryzjerski


odżywka do włosów - Garnier
Odżywka zawiera trzy olejki. Wzmacnia, nawilża włosy, pomaga w rozczesywaniu.


krem podkreślający loki - Joanna
Ja wgniatam go w mokre włosy, nadając kształt loczkom.


jedwab do włosów - Biosilk
Dzięki niemu włosy się nie puszą, są miękkie.


Spray do loków - Joanna
Jest to coś w stylu lakieru do włosów. Utrwala fryzurę.


Mgiełka do włosów - Avon
Nadaje włosom piękny zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz